Dynamite -tekens Ron Marz naar nieuwe lopende John Carter: Warlord of Mars lopende series

Dit bericht is ingediend onder:

HOOPPAGINA HOOGTEKENINGEN,
persbericht

John Carter: Warlord of Mars #1 Preview pagina 1.

Burroughs ‘beroemde held keert terug naar strips met een nieuwe #1 lancering in november

21 juli 2014, Mt. Laurel, NJ: Dynamite Plezier is verheugd om een ​​gloednieuw hoofdstuk aan te kondigen in de geschiedenis van Edgar Rice Burroughs Creation, John Carter: Warlord of Mars, geschreven door de meesterlijke pen van striplegende Ron Marz. Geïllustreerd door nieuwkomer Abhishek Malsuni, John Carter: Warlord of Mars is de nieuw geslagen hoeksteen van de Warlord of Mars-lijn van de uitgever, gelanceerd na hun aankondiging van mei 2014 van de gedetailleerde licentieovereenkomst tussen Dynamite en Edgar Rice Burroughs, Inc.

John Carter: Warlord of Mars #1 Preview pagina 2.

John Carter: Warlord of Mars verwelkomt sciencefiction en fantasiefans in het exotische landschap van Barsoom, waar ontheemde Earthling John Carter zijn geadopteerde wereld moet redden, om nog maar te zwijgen over zijn geliefde Dejah Thoris, van een vijand als geen andere die hij ooit heeft geconfronteerd. John Carter moet echt een krijgsheer van Mars worden tegen een tegenstander die net zo gelijk is op de Savage Red Planet.

John Carter: Warlord of Mars #1 Preview Page 3.

Het enthousiasme van Marz voor John Carter bouwt al vele jaren aan. Hij zegt: “Dit is letterlijk een baan die ik wilde doen, aangezien ik twaalf jaar oud was. Ik was net het ideale tijdperk toen ik John Carter, Dejah Thoris, Tars Tarkas en het wonder van de Mars van Edgar Rice Burroughs ontdekte. Het ontsloeg mijn verbeelding als bijna niets anders. Dus om eindelijk de kans te krijgen om deze personages te schrijven, om die wereld te bekijken, is een droom die uitkomt voor mij. ”

John Carter: Warlord of Mars #1 Preview pagina 4.

“We zijn uitzonderlijk extatisch dat Ron aan boord komt voor dit project,” zei Nick Barrucci, CEO en uitgever van Dynamite Entertainment. “Toen we oorspronkelijk de Warlord of Mars -serie in 2010 lanceerden, kwamen Ron en ik elkaar tegen op een stripverdrag, en Ron greep me bij de schouders en zei iets met het effect van: ‘Hoe kun je een John Carter -serie lanceren en Bel me niet om het te schrijven? ‘Het was geen vraag. Het was een verklaring! Terwijl we naar de potentiële makers voor deze serie keken, herinnerden we ons instinctief de passie van Ron voor de mythos. Hij is gewoon de beste pasvorm. Voeg de prachtige kunst van Abhishek Malsuni en Neeraj Menon toe, deze serie brengt John Carter naar nieuwe hoogten. ”

Ga voor kunst en nog veel meer informatie naar :.

Posted in Uncategorized